Eli kolmas inssi ja näillä näkymin viimeinen inssi tehtiin viimeviikon tiistaina. Viimeinen ei siinä suhteessa että olisin paksuna vaan koska IVF suunnitteluaika on varattuna. Elokuun 10 oli muistaakseni se päivämäärä....

Nyt oli viimeisessä inssissä kunnon kokoinen munasolu. Ennen pregnylin pistämistä ultrassa oli muistaakseni 21mm ja limakalvo oli yli 10mm joka oli mun ennätys!!!! Kuulemma joku hormoniarvo oli myös nyt paljon parempi kuin mitä on ennen ollut... Eli lievää optimismia oli jopa lääkärin suunnalta vaikka toivottikin syksyllä tervetulleeksi ivf suunnitteluun... Miehen tulos oli myös sen verran kun pitääkin... Meidän lekurin ohjenuora on se että miljoona eteenpäinliikkuvaa pitää saada liikkeelle ja kaikki sen päälle on vain plussaa... olisko nyt ollu 4 miljoonaa eteenpäinliikkuvaa...

Tälläkierroksella oli kp 3-8 menopuria 150ui annoksella... ja perus pregnyl... ja nyt luget

Tarkoitus oli lääkärin saada tuolla tupla-annoksella kaksi munasolua aikaan vaan eipä saatukkaan... haa haa... Mun koneisto on tarkka ja vahva. Se on aina tehnyt yhden eikä poikkea tavoistaan tälläkään kertaa...

 

Toivottavasti nyt se joku arvo joka kertoo paljonko mulla on enää munasoluja jäljellä, olis hyvä. Yks lääkäri on kerran sanonut jostain mun verikoetuloksesta että se viittaa munasarjojen tuotannon hiipumiseen... Johan mä olen sen ikälopun verran vanha... ihan kokonaiset 27v (ei ne helvetti vielä VOI olla loppu??)