Olen ihan hullu... Olen täysin järjiltäni??

Jos jollakulla on epäselvyyksiä niin kerrottakoot että en ota menetyksiä tai sovittujen juttujen pieleenmenemisiä kovin helposti enkä siististi. Minä olen siis kuin pahanen pikkukakara. Minulle EI SAA LUVATA yhtään mitään jos se ei oikeesti tapahdu.

Homman juoni on siis se että meille piti tulla kolme tyttöä hoitoon. Ikähaarukka lienee siinä 6-11v kinttaalla. Eivät ole koskaan olleet meillä ja vain kaksi tytöistä tunnen jonkunverran. Porukassa on myös hieman erityistoimia vaativa neitonen. Ja tulevat koska vanhemmat ottivat muutaman päivän irtioton elämästään. (se oli todella ansaittu loma)

Nyt sitten tytöt oli määrä tulla ensin pe... sitten siirtyi kun sukulaismammat halusivat lapset niin tulee ehkä siinä la kieppeillä... ehkä.... ja nyt kun sitten soittelin mammoille eilen niin täti oli töykeä ja antoi ymmärtää että hän kyllä haluaa tytöt pitää ihan vaikka ensiviikkoon asti itsellään. Ja nimenomaan omistushaluisesti tämän ilmoitti...

Syy taas hänen omistushaluunsa juontaa juurensa siitä samasta syystä miksi minäkin tyttöjä odotan hoitoon.. Hänkin on lapseton... ja toinen mummo joka on hoitokaverina on menettänyt lapsensa onnettomuudessa.

Järkyttävää tässä on se että olen itse niin omistushaluinen ja olen odotellut tyttöjä jo kuukauden että tulevat... tai siis yhden piti tulla meille kun oma lomani alkaa, mutta homma muuttui siihen että koko poppoo tulee... En haluaisi pitää puoliani mummoressuja vastaan... Eli en kehtaa soittaa nyt ja kysyä tasa koska tulen tytöt noutamaan... Noloa!! Edellinen puhelu kun oli aika jäätävä... Loppuviimein mummo kyllä sanoi että tytöt odottavat kyllä kovasti päästä meillekin.... (sen jälkeen kun olin mennyt vaivihkaa sanomaan että eihän meillä ole mitään väliä että tytöt on siellä niin kauan kun haluavat olla... )

Vanha susi ja nuori susi siis taistelevat kaneista jotka eivät vielä edes tajua olevansa revittävinä. MIKÄ HELVETTI minuun on mennyt?? Odotan kuin kuuta nousevaa että saan vieraita kakaroita talon täyteen??

Mummo on sitten myös reipottanut lapsia pitkin jokaista huvipaikkaa mikä kunnasta löytyy. Mulle ei paljoo jätetty valttikortteja tyttöjen viihdyttämiseen. Luulenpa että vedän ässän hihasta ja järkkään lähinnä askartelua/leivontaa ja picnikkiä jossain saaressa. Ehkä jos vaan säät sallii niin yhdellä eläinpihalla vois käydä kääntymässä... En tiiä... perseestä... ahdistaa...

Mut joo... se iloinen odotus koska nää viirupäät tulee kylään muuttuikin mummon peruukinvedoksi. Kyllä tuli paska olo...