Pädää... Mä oon nyt sitten hetkenaikaa virallisesti hedelmöittynyt... Eli kunnes toisin todetaan olen "raskaana"

Siirto meni ihan ok. Outoa oli kun mentiin ihan väärään huoneeseen ja ehkä kiusallista oli myös se että biologi (mies) siinä pomppi huoneesta ees ja taas moneen kertaan operaation aikana... (mutta ymmärrettäkööt että hän sen tavaran siinä kuskasi kaapista emäntään ja taas kävi tarkistamassa letkut yms)

Onhan tämä mies nyt taatusti nähnyt jos jonkunmoisia konehuoneita siinä levällänsä mutta kuitenkin.

Tänään on mahaa turvottanut... Siis silleen sairaanloisenjumalattomanhirvittävästi! Olen lintsannut juomisesta ihan liikaa ja se nyt kostautuu. Maha on valtava... en voi sanoa että olis ilmapallo koska ilmaa ei tunnu mahassa liikkuvan. Se on vaan jäätävä pallo. Nyt on syöty Olo juggea ja muu ruoka oli tärkkelyksetöntä ja en ole aamupalan jälkeen syönyt myöskään viljatuotteita. Vetäisin jonkun maitohappobakteerinappulan naamariin ja söin pikkusen salmiakkia ja lakritsia (ne auttaa mulla pahaan oloon aina) Nyt pitäis sitten taas vaan juoda ja juoda ja juoda.

Tällähetkellä en osaa oikeen olla toiveikas enkä innoissani. Siirto oli taas niin epäkonkreettinen kokemus että ei pahemmasta väliä. Jotain siellä värkättiin ja sitten todettiin että saat pukea vaatteet päälle.. tässä saikkelappu moroooooo.

Ennen operaatiota kuulin vaan että nyt laitetaan joku paras yksilö menemään ja pakkaseen selvisi neljä. Niistä kaksi omiin olkiinsa ja yhteen olkeen kaksi. Mulla on siis seuraavaksi viideksi kuukaudeksi askarreltavaa jos kerran tämän kierroksen jälkeen on pidettävä kuukauden paussi ennen passia. Toki tämä ensimmäinen sais jo olla se tärppäävä yksilö mutta pelkään pahoin että homma tulee jatkumaan vielä :(