Eilen just mietin että ei oo mitään vihlontoja tai kramppeja ollut... No nyt sittan alkoi aamulla kuudelta jo melkoiset vihlonnat ja muutaman kerran ennen ylösnousua sattu kyllä ihan jumpetisti. Ei vielä mitään menkkakremppeja... nää ei oo yhtä "laajoja" mutta melkovarmasti mensuista on kyse... tai oikeestaan niiden teosta.

Yleensä muutamia päiviä ennen hanojen aukeamista tämmönen kipuilu tuppaa alkamaan ja laantuu jutst ennen kun vuoto sitten alkaa.

Eilen olin jo ihan jouluissani kun sain ekan kerran vedettyä vatsan sisään vaikka se on simppeturvoksissa vieläkin. Tänäänkin saan vedettyä, mutta on se vaan niin turbokasa että hyi olkoon. Hyvää ei ole tehnyt myöskään hiilaripitoinen ruokavalio... Niin on menny leipää kun lasagneakin. Kaikkea mahdollista höttöä koneeseen niin mitä siitä nyt voi hyvää seurata?

Hyvä asia tässä turbomahailussa on se, että kahvi ei maistu. Näen kahvipannun ja aivoni sanovat minulle että älä hyvä ihminen juo kun sun mahas kuolee tuohon tervaan... Vaan arvaa juonko? No tottahemmetissä!! Mä oon tottunu kiskomaan sen 5+ kuppia päivässä... Nyt menee kyllä enää 2. Aamulla yksi (josta puolet väkipakolla) ja päivällä töissä menee yksi vaikka kroppa meinaa olla erimieltä. Ehkä tällä viikolla yritän päästä niistäkin kahdesta kupista eroon pikkuhiljaa... Pitää vaan keksii korvike... joka ei ole muuten tee... Hopeateetä olen kiskonut jo töissä tauoilla.

Olen päättänyt testata ns. "kannatuksen vuoksi" 11.11.11 koska jos sinäpäivänä ei saa testiin kahta pystyviivaa niin sitten ei koskaan ;) Ei vaines... se on vaan sellanen päpivämääräkikkailukokeilu. Oikeemmin aattelin "tuloksellista testaamista" harrastaa siinä 14.11 kun oikea testipäivä oli muistaakseni se 16? Sillon veritestiin terveyskeskukseen.

Mahtaakohan sinne testiin pitää mennä jos mensut alkaa ennen sitä? Tai siis melkovarmastihan ne alkaa kun tuoresiirrosta harvoilla pysyy mensut niin kauan poissa kun lugeja käyttää. Mulla ainakin on edelleen lugeoireet ihan hukassa.