Juu juu... Ei oo vielä alkanu...

Myöhässä ollaan siis mensujen kanssa kolmatta päivää. Jos joku nyt sanoo että raskauden ensioireita on oikean käden irtoaminen niin multa varmaan putois oikee käsi.

Olen siis kerännyt itseeni kaikki mahdolliset oireet ja vaikka kuinka hakkaan päätäni seinään ja yritän kertoa että kierto vaan on sekaisin niin silti sitä toivoo ja toivoo ja toivoo että joku helvetin ihme olis käyny ja olisin paksuna. Miten helvatissa se vois olla mahdollista jos ei ole edellisetkään reilu 30kpl kiertoja tuottanut tulosta niin miksi nyt sitten?? Jos ei auta inseminaatiot tai vif tuoresiirtokaan niin miksi nyt luomuna sitten??

No tietysti minulla on siihenkin vankka selitys. Meillähän ei siis ole mitään ongelmaa kummassakaan sen enempää joten tämä ivf myrkytyskierros "herätti" mun kropan vastaanottavaan moodiin ja siksi olisin nyt luomuna paksuuntunut. Tietty.... mites muutenkaan....

On mulla ollu ennenkin mensut myöhässä... tarkoitus olisi odotella ehkä keskiviikolle asti ennen kun sitten teen sen testin (mun on siis saatava mensut loppumaan viikonpäästä maanantaina koska sillon on lekuri ja ei sais olla mensuja päällä sillon) Hommahan toimii niin että teet testin ja nostat perssiis pöntöltä jotta voit todeta "oho ne alko nyt" ja sitten voi kaivaa siteen esille. Näin on käyny aika hemmetin monta kertaa...

Mut joo.... Jatkan kärvistelyäni... Ja palelua... Enkä haistele kaasulta haisevaa jääkaappia...

 

MUOKS* Haa haa haaaaaaaa!!!!!

Oikeesti ihminen on tyhmä! Nyt se on 100 varmaa että on ihan täysin skeidaa noi oireet :D:D:D

Aloin tänään laskeskelee että paljonko ne on nyt oikeesti noi mensut myöhässä siis silleen 100 varmalla tarkkuudella ja tulos on -4-5 päivää :D

Suomeksi: Olen jotenkin tehnyt niin paljon töitä tässä kuussa ja vuoden loppua kohden että aika on tehnyt vääristymävenymän. Toisinsanoen mä oon laskenu väärin... Mutta niin on sairaanhoitaja tyksissäkin :D

Mulla siis alko vuoto 18.marraskuuta Näinollen nyt mennään vasta kp 23 :D Sairaanhoitaja antoi mulle väärän ajan ja laski että mensujen pitäis olla jo hyvissä ajoin loppu ennen 19.12 sairaanhoitajan aikaa... Olen kyllä hyvin hämmästynyt miten tää kierto voi tuntuu nyt näin pitkältä. Mut hei... hyvä näin.... :D Sen siitä saa kun ei "seuraa kiertoaan" vaan yrittää ottaa rennosti... Näin vitun rennosti sitä sitten tuli taas otettua....