JEE JEE JEEEEE!!! Nyt se alkaaaaa!!!

Joo... se hehkutus loppu sitten siihen... Tai siis olen innoissani että päästään nyt vihdoin sitten kokeilemaan onneamme, mutta hyi HELVETTI noita sumuja.

Olin lukenut kauhukertomuksia kuinka pahaa se on... Pahalta maistuu ja jäätävät oireet tulee.... Tänään oli sitten se armon päivä kun kärsääni sumaisin moista myrkkyä ja olin ymmälläni! Ei tuntunut missään... ei missään....!! Sitten toinen puoli... Ei mitään... ei mitään... paitsii... häätttt--- häätttttt--- *EI SAA AIVASTAA!! se on ohjeissa kielletty!

Sain aivastuksen pidettyä sisälläni ja kävin vähän paperilla pyyhkimässä nenänpieliä pohtien samalla että IHAN PASKAPUHETTA kun pelottelevat sen maulla ja epämiellyttävyydellä... Noin 5min jälkeen olin sitten ihan eri mieltä. Maku ei ollut erikeepperimäinen niinkuin joku kuvasi... Se oli selkeesti hiuslakkamainen. Joku oli suihkassu jotain tuholaistorjunta-aineen ja hiuslakan sekoitusta mun kurkkuun ja se maku oli tiukassa. Tungin kitaani purkkaa toisensa perään ja myntoniakin yritin imeskellä vaan kyllä se maistui... YHHYH! Nyt ekalla kerralla ainakin meni tunti että sain sen maun hukattua... Toivottavasti tähän edes tottuu joskus!

Nyt mennään näillä ja sumutellaan menemään pari seuraavaa viikkoa. Odotan innolla piikittelykautta... Tuli muuten piikkien hinnaksi vaivasesti 110 euroa / Piikki eli 1100 e menee pelkkiin menopureihin. Hitto että on halpaa..