Niin se vaan tänään taas pärähti nega. En kyllä plussaan oikeestaan uskonut, mutta toisaalta ensimmäistä kertaa tuntui että olis ihan luonnollista saada ne kaks viivaa... Jos ne nyt olis tullu niin se olis vaan tuntunu siltä että kuuluukin tulla... Ei olis mitään IHMETTÄ tapahtunut... Vaan ei sitte tapahtunu sitäkään juu...

Jotta seuraavalla kerralla muistan niin listaan mitä tyhmää kroppa taasen keksi...

Alamahakivut... eli mensukramppimaista muutama päivä ennen testipäivää... Nännit tummuu yllättävän paljon lugeistakin.. (jonka muistan kyllä vanhastaan että näin on käynyt ennenkin) Nyt oli myös joku ihme tissipolttelu... Eli tuntu niinku olis chiliä hierottu nänneihin eilisestä lähtien. Keskimäärin vähäoireinen kierros... Selkeesti todella paljon psyykkisiä vaikutuksia lugeilla tässä kierrossa... tai sitten oli se että pakkaseen jäi enää yhden käyttökerran satsi jos sitäkään... :(

Olen hermoraunio... Olen huono vaimo... olen kärttyisä, elämäniloton kasa... Se minä nyt vaan olen...

Miten sais sen elämänilon takasin ihan oikeesti....